Firmy na całym świecie odkrywają, jak technologia może radykalnie poprawić efektywność procesów HR, od rekrutacji po zarządzanie talentami i utrzymanie dokumentacji pracowniczej. W tym dynamicznym…
Pełna digitalizacja procesów w firmie
Zapomnij o papierowych dokumentach
Elektroniczny obieg dokumentów ze sztuczną inteligencją AI, platforma low-code, podpisy elektroniczne, raporty BI oraz gotowe moduły.
Działaj nowocześnie i OSIĄGAJ WIĘCEJ
AMODIT to system do elektronicznego obiegu dokumentów, dzięki któremu skrócisz czas trwania procesów biznesowych w Twojej firmie nawet o 76%.
Co to oznacza w praktyce? Koniec z powtarzalnymi zadaniami wykonywanymi ręcznie, zagubionymi dokumentami i chaosem informacyjnym. Zamiast tego otrzymujesz zawsze spójne i aktualne dane zgromadzone w jednym miejscu.
AMODIT gwarantuje wygodę i elastyczne dopasowanie do potrzeb każdego biznesu. Przykłady? Od teraz obieg faktur, naniesienie poprawek do umowy lub dowolny proces w Twojej firmie będzie trwał krócej, a pracownicy będą mogli realizować bardziej wymagające zadania.
Plaftorma AMODIT dostępna jest w dwóch modelach: on-premises dla firm potrzebujących pełnej kontroli nad danymi lub SaaS (Software as a Service, która oferuje szybką implementację i minimalne obciążenie IT. Oba modele wspierają efektywną automatyzację procesów biznesowych.
Użytkowników
Wdrożonych procesów
Partnerów biznesowych
Jakie rozwiązania dostarczamy?
Blog
AMODIT 240630.beta: Nowe możliwości w module raportowym
22.04.2024
Z przyjemnością ogłaszamy wydanie najnowszej wersji AMODIT – 240630.beta, która wprowadza szereg innowacyjnych funkcji usprawniających analizę danych przy użyciu modułu raportowego. Wraz z wydaniem wersji…
E-Doręczenia - od kiedy będą obowiązkowe i jak sprawnie wdrożyć je w swojej firmie?
11.04.2024
E-Doręczenia to nowoczesna forma komunikacji elektronicznej zapewniająca prawnie wiążące przekazanie dokumentów między podmiotami gospodarczymi, urzędami oraz osobami fizycznymi. Jest to elektroniczny odpowiednik listu poleconego, który…