Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych.
Bądź tam, gdzie Cię znajdą!
Pozycjonowanie strony rozwinie Twój biznes w sieci
Pozyskaj zainteresowanie klientów
Zwiększaj zyski
Dlaczego Klienci wybierają nasze usługi?
Konsekwentny wzrost pozycji
Skuteczne pozycjonowanie strony nie kończy się po osiągnięciu topów na łatwe frazy. Stale szukamy nowych fraz i budujemy ruch na stronie by zwiększyć Twoje szanse na sukces.
Trwałe efekty pozycjonowania
Wykwalifikowany zespół SEO
Świetny kontakt
Bezpieczne pozycjonowanie
Usuwamy filtry Google
Jak pracujemy - skuteczne pozycjonowanie stron w praktyce
Audyt SEO
Drobiazgowa ocena wszystkich elementów strony to fundament do zbudowania satysfakcjonujących wyników pozycjonowania. Audyt SEO jest efektem zespołowej pracy kilku naszych specjalistów.
Optymalizacja strony www
Wartościowe linki
Zdejmujemy filtr Google
Jak możesz skorzystać na pozycjonowaniu strony?
Pozycjonowanie Łódź - liczby nie kłamią
Skuteczne pozycjonowanie strony to marketing, który przekłada się na mierzalne rezultaty, procenty, złotówki. Klienci wybierając tą formę pozyskiwania Klientów opierają się na faktach.
- Internet stanowi dziś dla nas podstawowe, a często jedyne źródło informacji o usługach lub produktach. Z internetu korzysta już ponad 70% Polaków. Czas spędzony przez nas w sieci to prawie 2,5 godziny dziennie!
- Polacy chętnie kupują w internecie. 55% internautów kupuje regularnie w sieci, to potężny i ciągle rozwijający się rynek. Co ważne dynamika jest stale dodatnia, klientów przybywa!
- Skuteczne pozycjonowanie jest wielką szansą na pozyskanie nowych klientów. Z Google korzysta w Polsce ponad 97% internautów. To prawdziwy monopol, który i Ty możesz wykorzystać! Im wyżej jesteś, tym lepsze są perspektywy na sukces Twojej firmy.
Poznaj szczegóły
naszej oferty dla Twojej
witryny internetowej
Pozycjonowanie Łódź
Zadzwoń do nas lub napisz.
Serdecznie zapraszamy do współpracy
Numer kontaktowy:+48 504 06 88 99
E-mail: kontakt@pozycjonowanie-audytseo.pl
Napisz do nas
Skuteczne pozycjonowanie stron w Twojej branży
Pozycjonowanie stron to nie tylko praca nad Twoją stroną, to również konieczność wnikliwej oceny Twojej konkurencji. W każdym biznesie sukces wymaga stałej kontroli poczynań konkurencji o czym zawsze pamiętamy. Analiza Twojej branży jest szczególnie istotna na starcie pozycjonowania strony, gdy planujemy nasze działania i przeprowadzamy audyt SEO. Badamy Twoich najsilniejszych w sieci konkurentów oraz najważniejsze dla Ciebie frazy. Rozpoczynając pozycjonowanie od audytu SEO szukamy wyróżników by dać Twojej stronie przewagę konkurencyjną w walce o klientów w sieci.
Dane, które znajdziesz poniżej to wstępna analiza konkretnych branż. Start każdego pozycjonowania strony to audyt SEO, którego elementem jest właśnie raport o konkurencji. Z uwagi na konieczność zachowania anonimowości badanych przez nas firm, przedstawione informacje są znacznie odchudzone.
Biuro rachunkowe - pozycjonowanie Łódź na frazę usługi księgowe
Wszystkie badane strony posiadały tytuł strony zoptymalizowany pod frazę biuro rachunkowe Łódź Pozycjonowanie stron wymaga jednak optymalizacji jakościowej oraz ilościowej, a 30% badanych stron posiadały tytuły zdecydowanie za długie, co również ogranicza ich wartość.
Jedynie 40% stron efektywnie wykorzystuje opis strony, czyli tekst widoczny w wynikach wyszukiwania pod tytułem strony. Ten element nie wpływa bezpośrednio na wyniki pozycjonowania, ale pośrednio już tak. Źle skonstruowany opis wpływa negatywnie na CTR strony, czyli liczbę wejść na stronę w odniesieniu do liczby wyświetleń w wynikach wyszukiwania. Wejścia na stronę potwierdzają Google, że celowe jest wysokie wyświetlanie danej witryny w wynikach, co z kolei jest już czynnikiem rankingowym w Google.
Biura rachunkowe uzyskujące wysokie wyniki na pozycjonowanie Łódź kompletnie nie wykorzystują potencjału jaki tkwi w czytelnym przedstawieniu treści robotom Google i nie używają nagłówków podkreślających najważniejsze treści. Nie dbają również o optymalizację szybkości ładowania strony, a jest to ważnym elementem dla użytkowników.
Jedynie 40% badanych stron posiada wersję mobilną. Pozostałe mimo wysokich wyników na komputerach stacjonarnych nie będą wyświetlać się podczas przeszukiwania sieci na urządzeniach mobilnych, a wejścia na strony ze smartfonów stanowią w zależności od branży nawet 20-30% i wartość ta stale wzrasta.
Prezentacja oferty również na rynek lokalny wymaga budowania tzw. linkowania. Dla 40% badanych stron nie przeprowadzono nawet podstawowych działań w tym zakresie. Wartościowe linki prowadzą jedynie do 20% firm z top 10 na frazę biuro rachunkowe Łódź Pozycjonowanie stron wymaga tu stałej aktywności bowiem linki nie są pozyskane raz na zawsze. Firmy pozycjonujące badają linki z użyciem profesjonalnych narzędzi i reagują, gdy trzeba. Indywidualny użytkownik nie ma większych szans by być na bieżąco z linkami prowadzącymi do własnej strony.
Już podstawowe badanie biur rachunkowych pokazuje, że jest potencjał by umocnić swoją pozycję w wynikach Google. A na podstawie szerszej analizy branży widać, iż pozycjonowanie stron w Łodzi jest w tej branży wykorzystywane rzadziej niż nap we Wrocławiu. To dodatkowa szansa dla firm spoza top 10, więc warto działać.
Producenci i sprzedawcy okien - pozycjonowanie Łódź na frazę sprzedaż okien
Na pierwszy ogień wzięliśmy podstawowe elementy wyświetlające się użytkownikom na zapytanie sprzedaż okien Łódź Pozycjonowanie tych stron w 40% przypadków nie jest wspierane przez tytuł strony lub jest on dobrany kompletnie przypadkowo. Zdarzają się nawet przypadki keyword stuffingu, czyli upychania słów kluczowych. To świadczy o braku wstępnej optymalizacji strony. Jak na firmy, dla których budżet marketingowy nie jest niczym obcym, 20% właściwego wykorzystania opisu strony, to wynik daleki od ideału. Optymalizacja opisu strony pod internautów, to jednak jeszcze dość często niedoceniany element. Opis powinien zachęcać do wejścia na stronę, co bezpośrednio skutkuje również wzrostami w wynikach wyszukiwania. Google promuje strony, które są wartościowe dla użytkowników.
Zaskakujący jest brak wykorzystania nagłówków Hx celem podkreślenia kluczowych elementów i fraz, a to elementy monitorowane przez roboty Google. Skuteczne pozycjonowanie rozpoczyna się od treści zawartych na stronie, a tych jest mało i jak wspomnieliśmy wyżej są one niewłaściwie prezentowane. Wprowadzenie zmian wspierających pozycjonowanie strony, nie wymaga w tym przypadku rewolucji, a jedynie wykorzystania potencjału.
Mobilność strony to podstawowy element warunkujący efektywne pozycjonowanie strony na smartfonach. 60% stron spełnia to kryterium i wartość ta powinna szybko rosnąć, bo wiele się o tym mówi, a i analizy ruchu z wyszukiwarki wskazują, że często googlujemy z telefonów.
Internauci, potencjalni klienci oczekują wysokiej użyteczności strony, między innymi krótkiego czasu jej ładowania, szczególnie po wejściu z wyników na tak precyzyjną frazę jak sprzedaż okien Łódź Pozycjonowanie wymaga optymalizacji zdjęć. Strony firm z branży okiennej w sposób naturalny prezentują znaczne ilości zdjęć i grafiki. Niestety jedynie 30% stron wczytuje się w zadowalającym tempie, a wśród badanych znalazła się nawet strona, która jest bardzo dobrze zoptymalizowana we wszystkich aspektach poza omawianą właśnie prędkością i potrzeba naprawdę dobrego łącza, by nie stracić cierpliwości. Porzucenia stron, czyli rezygnacja z eksploracji są dla Google wskazówką, że oferowane treści oraz forma nie są godne wysokich pozycji. Jeśli Twoja strona jest zoptymalizowana i dysponujesz przyzwoitym serwerem, strona musi działać przyzwoicie. W innym przypadku, szukaj udoskonaleń.
Ostatnim elementem podlegającym badaniu było linkowanie do strony. Skuteczne pozycjonowanie wymaga urozmaicenia i prowadzenia szerokiego linkowania. Jedynie długim stażem badanych domen można wytłumaczyć fakt, iż badane strony występują w top10 na frazę sprzedaż okien Łódź. Dla uproszczenia można przyjąć, że nawet amatorsko prowadzony blog jest częściej cytowany i linkowany w sieci niż 60% badanych witryn.
Podsumowując zdecydowaną siłą tych stron jest wiek domen przekraczający w każdym przypadku 10 lat, ale profesjonalne pozycjonowanie może przezwyciężyć szybko tą słabość domen młodych. Pozostałe parametry podczas naszego badania w większości przypadków były dalekie od poziomu satysfakcjonującego, co pokazuje, iż jest potencjał by powalczyć o wysokie pozycje w wynikach pozycjonowania w Łodzi.
Gabinety stomatologiczne - pozycjonowanie Łódź na frazę dentysta
Podstawowe przygotowanie stron, czyli tytuł strony i opis w 80% przypadków wykonane jest dobrze, w porywach bardzo dobrze. W rezultacie pacjent trafia na nieprzypadkowe strony po wpisaniu badanej frazy dentysta Łódź Pozycjonowanie oparte na bardziej wyszukanych metodach pokazuje już jednak pewną różnorodność wśród badanych witryn.
Ponad połowa stron właściwie eksponuje tekst oraz właściwie używa nagłówków Hx. W rezultacie roboty Google otrzymują jasny przekaz związany z branżą oraz informacjami zawartymi na stronie. Ci którzy nie poszli tym tropem utracony potencjał nadrobili w linkowaniu do strony.
Już powierzchowna analiza linków prowadzących do stron wskazuje na szeroko rozwinięte działania. Skuteczne pozycjonowanie bez linków nie jest w praktyce możliwe, a zatem czy tego chcemy czy nie, trzeba je budować i pamiętać, że linki nie są pozyskiwane raz na zawsze. Pomijając płatne katalogowanie, wszelkiego rodzaju linki z forów, blogów, artykułów sponsorowanych i eksperckich, prędzej czy później znikają. Osoby pozycjonujące badane strony zadbały również o właściwe nasycenie linkami z fraz kluczowych. Poprzez określenie "właściwe" rozumiemy wartościowe źródła oraz ilość linków na frazy. W szczególności wysoce konkurencyjne frazy jak podlegająca badaniu dentysta Łódź Pozycjonowanie bez weryfikacji popularności fraz kluczowych jest jak strzelanie bez ustawionego celownika.
Podsumowując branża bardzo ciekawa i wymagająca profesjonalnego pozycjonowania. Właściciele gabinetów pozyskują pacjentów w zgodzie z trendami o czym świadczy bardzo wysoka liczba stron mobilnych wśród badanych witryn, ponad 80%. Analiza pokazuje, że każda ze stron ma swoje słabości, a więc nadal jest nad czym pracować. Daje to również szansę walki o wysokie pozycje nawet dla nowych stron. W tym przypadku będzie to wymagać odrobiny czasu, więc nie daj się nabrać na gwarancję wyników w miesiąc, bo może skończyć się to filtrem od Google. Skuteczne pozycjonowanie dla tej branży - jak najbardziej, koniecznie z przemyślaną strategią.